[Qui-deu-a-qui] Faltes 2 dies i 1/2 !!!- feines pendents

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Mar Oct 13 11:55:37 CEST 2009

Hola,

tema SCI, com que ningú a contestat, imagino que ningú ha pogut anar, oi?
Ara hi ha gent al SCI..algú pot anar-hi?

sino aniré per la tarda, que en principi ha d'haver algú (no estaven
segurs al 100%).

un petonet,

Audrey