[Qui-deu-a-qui] NP Concentració dia 18]

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Jue Oct 8 23:41:55 CEST 2009

Hola a tothom, hola Rica....

Com estem?...

En primer lloc i amb molt de carinyo m'agradaria dir que no cal "exagerar"
amb aquest tema ni cal veure "fantasmes" on no n'hi ha o tenir la sensació
que ens "marquen gols" no se molt bé qui ni a on....

L'Eulàlia i jo hem fet una pregunta perquè l'altre dia a la reunió vam
percebre que no tots havíem entès ben bé el mateix, i com que la gent de
la FCONGd  volia saber quin era el nostre posicionament no hem volgut
tirar pel dret sense consultar a les persones amb les que no havíem parlat
encara. Es cert que el tema es va discutir (vam trobar a faltar moltes
coses al manifest) però algunes aspectes van quedar a l'aire....Si no es
veu, no convoquem la concentració ni ens adherim i llestos (no passa res).
Aquestes coses és difícil arreglar-les per mail (i més quan les llistes no
funcionen) així que de moment ho deixem com està. D'acord?...

Podem discutir si la manera de vincular la Setmana del Deute i la
concentració al comunicat ens fa sentir còmodes però el que no podem
discutir (des del meu punt de vista) es que està fet des de la bona
intenció de fer difusió de les dues activitats des dels dos espais. Acord
al que hem arribar a les darreres setmanes; fer "links" ambdues
direccions. Rica, la gent de la FCONGd ha anat venint a algunes de les
nostres reunions i nosaltres a alguna de les seves per tal de veure com
ens anàvem coordinant.

Aquest any ha estat una primera experiència de col.laboració. Segur que
l'any vinent ho podem fer millor i amb més temps. Ja trobarem un espai per
fer una bona avaluació; ens hagués agradat establir un altre tipus de
relació?, quina?, pensem que no hem pogut participar en l'elaboració del
manifest?, els procés del manifest no ha sigut participatiu, o tant com
ens hagués agradat?...

No vull donar més voltes a aquest tema, ni li vull donar més importància
de la que te, així que ja ho parlarem amb calma. Crec que les llistes no
són el millor lloc per fer-ho. Si que he volgut escriure aquest mail
perquè penso que a vegades ens llencem a donar opinions (tots ho fem
alguna vegada) que poden no ser molt constructives i amb no tota la
informació a la mà (així és com ho he sentit en aquesta situació), no?....

Un petonas i ara a concentrar-nos:) en la Setmana.....que segur que anirà bé.

Un petó a tutti i a la Rica:)

Gemma