[Qui-deu-a-qui] URGENT: qui pot anar al SCI avui abans de les 14h???

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Jue Oct 8 11:59:48 CEST 2009

Hola tothom,

Mala surt, aquests dies el SCI té un meeting a fora de barcelona..per aixó
estva tancat ahir a la tarda. Avui será el mateix, hi ha algú fins les 14h
nomès, i demà no em podem assegurar que hi hagi algú..
que fem? algú pot anar-hi avui abans de les 14h per mirar el material QDQ
disponible per la trobada del diumenge 18/10 (pancarta, banners, etc.) a
l'armari al fons de la sala? algú de Setem que esteu a prop??
jo ho tinc complicat.

ja direu!

un petonet

Audrey