[Qui-deu-a-qui] Preguntes taula 2 + cartella UAB

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Jue Oct 8 22:57:45 CEST 2009

Genteta....

Aquí teniu les preguntes de la taula 2...Esperem que us semblin interessants.

Tal i com us vam comentar a la reunió del dimarts el que en un primer
moment va ser la resposta del Govern; "trataremos de conseguir a
alguien"...s'ha anat convertint en un seguit de 6 o 7 negatives si no m'he
despistat. Dani corregeix si m'equivoco. En definitiva, que mal ens pesi
creiem que no tindrem una sorpresa de darrera hora i no vindran. Jo encara
tinc una mica d'esperança però la resta de companys ODG que porten també
aquest tema ja no. Pensem que la figura de l'Alberto els ha fet tirar
segurament enrera.

Tot això us ho comento perquè veureu que de moment a la difusió que està
fent Setem no surt el Govern. Pensem que a aquestes alçades hem de ser
clars amb la gent. Si al final tenim alguna sorpresa, tot això que haurem
guanyat, no?...

Si això es confirma serà una pena que el Govern no pugui /vulgui venir (no
serà per no haver-ho intentat) però l'ALberto Acosta segur que brillarà
ell sol (ah, i el vídeo:)). Ell en principi no anirà contestant totes les
preguntes una a una, sinó que les anirà seguint com si fos un petit guió.

Demà sabrem quins seran els moderadors de les diferents taules. Esperem
que això sigui una petita pinça amb els mitjans.

TAULA 3 - NECESSITEM:

a) LES VOSTRES PREGUNTES (taula 3). L'ACOSTA A PARTIR DE DEMÀ no tindrà
gaire connexió perquè comença part del seu viatge i li agradaria tenir-les
abans de marxar. Les podeu enviar, si us plau?...De pas, ens podeu dir de
quanta estoneta disposarà cada ponent?...Merci.

b) NOM dels PONENTS que falten de la taula 3 i un petit CV. Demà hem de
tancar el dossier de premsa. Això, li podeu passar a l'Ari?;
ariadna.isern en odg.cat

MÉS CARTELLS; Ja he penjat els cartells a la UAB...Si venen tots els
alumnes no hi cabran:)

Això és tot de moment,

Un petonas, Gemma