[Qui-deu-a-qui] 19-Nov - Signa i Mobilitza't contra la retallada de fons per l'ajut al desenvolupament català

Justícia i Pau - Eulàlia Reguant projectes en justiciaipau.org
Mar Nov 17 13:09:52 CET 2009

Bon dia!

Tot i que he estat una mica desapreguda de Qui deu a qui últimament.
Espero poder venir dimarts que ve a la reunió.

Un cop dit això, jo m'adheriria com a QdQ al manifest.

Ens veiem dijous!

Eulàlia Reguant i Cura
Justícia i Pau
projectes en justiciaipau.org <mailto:projectes en justiciaipau.org>
T: 933176177
F: 934125384
www.justiciaipau.org

En/na Iolanda Fresnillo ha escrit: