[Qui-deu-a-qui] Contacte amb la Uni

Griselda gpinero en ono.com
Mar Mayo 19 12:20:04 CEST 2009

Hola estimada genteta:
Com estic també a logística del FSCAT, avui ja he trucat a la Uni a
investigar les possibilitats.
 Bé, per la setmana del deute, el tenim una mica malament: l'únic cap de
setmana complet lliure ( dijous, divendres i dissabte) d'octubre és el
del 29-30 i 31.
El trucaré també al meu contacte de l'Escola Industrial si us sembla bé.
I per a Iolanda: No em puc comprometre com voluntària pel Congrés
d'Eurodad, al menys fins que els meus amic no arribin i estudiem els
plans de viatge. La veritat és que m'hagués agradat molt fer-lo
Petonets a tothom, Griselda