[Qui-deu-a-qui] Reunió de materials-extensió de la campanya contra la crisi, dijous 5 de març

Griselda gpinero en ono.com
Dom Mar 8 14:39:38 CET 2009

Hola noies i algú noi::
Abans de tot, espero que arribi aquest missatge.
El dijous vaig anar a la reunió de materals-extensió de la campanya No a
la crisi. Va ser una mica caòtica:
1.- La discusió va començar per la web. No s'havien entès ntre els
diferents responsables. Finalment Luís va parlar amb el noi que la va
dissenyar i crec que van arribar a un acord!!. Per a penjar els
documents s'ha de ser usuari (evident).

2. El dijous 12 hi haurà una asamblea al SCI-Vaqueria a les 19 hores.
Allí es decidirà sobre els administradors i els usuaris. i Esperem que
la questió web estigui acabada.  (El problema es que jo no podré hi
anar, tinc la visita d'una amiga argentina. Alguna s'anima?

3. Ja estàn fets els cartells i les octavetes. Deixaré cartells i
octavetes al SCI i a Setem
 Es farà una encartellada el dijous 19 després de les reunions de
comissions a la IAC. I es tornarà a fer el dimarts 24: el punt de
trobada és a la IAC a les 9 de la nit. La intenció es encartellar Ciutat
vella. (Recordar que QDQ hi és a aquesta campanya i s'ha de col·laborar)
Oleguer porta el material: pega, cub etc...

4. El dijous 12, abans de la asamblea es troba gent a la casa de la
Soli, a les 17 30 hores per a fer una pancarta. La IAC compra la tela,
Oleguer porta pintures. Aquesta serà una panacarta vertical que es pensa
penjar des de IAC, en Via Laietana. També es necessiten voluntaris.
I ara un recordatori de les manis que hi ha aquest més:
Avui, la de la dona
!2 de març estudiants contra Bolonya i la LEC.
14 de març UGT/CCOO. Hi ha gent que anirà per lliure per repartir
octavetes...
!9 de març:Vaga d'ensenyants i la respectiva mani.
22 de marc (diumenge) manifestació en defensa del territori contra les
polítiques ambientals de la generalitat.
28 de març la mani de la campanya contra la crisi. (Convocatòria mundial
des del FSM en Belem)-

Bé, això és tot. Petonets Griselda