[Qui-deu-a-qui] Xerrades IES EMPERADOR CARLES.

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Mar Mar 3 14:14:08 CET 2009

hola a tohom!
gràcies per les respostes! perdoneu però fa uns dies van quedar
assignades a la Platera i a la Griselda! em van respondre primer i ja
tenen experiència.
gràcies a tohom!!!

El 25/02/09, Elena Romagosa <elenaromagosa en gmail.com> ha escrit:

--
Elena Romagosa