[Qui-deu-a-qui] Noticies acte equador ... consulat/embaixada no poden

Iolanda Fresnillo iolanda.fresnillo en odg.cat
Lun Mar 2 12:05:01 CET 2009

Hola gent,

Acabo de parlar amb el Consulat d'Equador, que s'estaven mirant lo de la
nostra invitació a l'acte de la setmana vinent sobre l'auditoria
d'Equador, i finalment m'han dit que no podran venir. Ja li he demanat
si no poden enviar a algú, encara que no sigui el cònsul, tant del
consulat com de l'embaixada, i m'han contestat que com que estan en
període pre-electoral (a causa de l'aprovació de la constitució, hi ha
eleccions municipals i presidencials a Equador el 26 d'abril) i estan
preparant una visita del vicepresident de la generalitat a Equador,
doncs que van molt liats i que no podrà ser. En fi, que ens hem quedat
una mica en quadre.

També vaig parlar la setmana passada amb el vicepresident de la
federació d'equatorians a catalunya, que és el president de l'associació
d'equatorians de sta coloma de gramanet ... i em va donar la impressió
que el tema deute no en sabia massa, tot i que va confirmar que vindria
a l'acte i farien difusió. Haig d'acabar de parlar amb l'associació
d'equatorians a l'hospitalet. En qualsevol cas havíem dit que els
donaríem espai a la fila 0, però igual hem de canviar d'estratègia.

El tema ara està en el vídeo sobre l'auditoria i una presentació de
l'ODG sobre l'auditoria i l'informe del deute entre equador i espanya.
Una mica pobre, no? Idees? propostes?

Petonets

Iolanda Fresnillo
www.odg.cat