[Qui-deu-a-qui] Comunicado de prensa: la sociedad civil condena la masacre de indígenas en el Perú

Coordinació - Entrepobles coordinacio en entrepobles.org
Lun Jun 8 14:38:56 CEST 2009

Hola a tothom:

S'està parlant de donar suport a aquest manifest que ens han passat la gent
d'Alternativa Solidària. El que passa és que no sé si algú a la reunió
voldrà fer alguna esmena.

La gent d'EP estarem a la reunió. Si voleu demà us podem informar, per què
la idea, a part del manifest, és fer alguna acció.

Àlex

-----Mensaje original-----
De: qui-deu-a-qui-bounces en llistes.moviments.net
[mailto:qui-deu-a-qui-bounces en llistes.moviments.net] En nombre de
gemma.tarafa en odg.cat
Enviado el: lunes, 08 de junio de 2009 12:20
Para: Iolanda Fresnillo
CC: qui-deu-a-qui
Asunto: Re: [Qui-deu-a-qui] Comunicado de prensa: la sociedad civil condena
la masacre de indígenas en el Perú

Hola a tothom....

De moment, el que està circulant són accions més de tipus individual com
per exemple cartes al president:

http://amazonwatch.org/peru-action-alert.php

https://www.regenwald.org/protestaktion.php?id=412

De totes maneres, em comenten que a la reunió d'aquesta tarda es proposarà
fer una carta per signar. Esperem a veure que es decideix allà. Els que hi
aneu, ja ens informareu.

Un petonas, Gemma

> [...]
> sucedido.<br>
> &nbsp;<br>
> 5. INFORMAR DE LOS HECHOS A LOS PERUANOS. En este preciso momento ha
> salido un spot del gobierno tratando de terroristas a los indigenas. Es
> algo indignante. Se est&aacute; poniendo al Per&uacute; en contra de los
> ind&iacute;genas.
> Algo inaudito, en ning&uacute;n pa&iacute;s se ha visto eso, es necesario
> CONTRARRESTAR ESTA CAMPA&Ntilde;A QUE QUIERE DESAPARECER A LOS QUE ALAN
> GARCIA
> CONSIDERA EL PRINCIPAL ESTORBO CONTRA EL DESARROLLO DEL PAIS.<br>

target="_blank">http://www.flickr.com/photos/34173573@N08/sets/7215761930246
5028/</a><br>
> &nbsp;<br>
> En/na <a class="moz-txt-link-abbreviated"
> href="mailto:gemma.tarafa en odg.cat">gemma.tarafa en odg.cat</a> ha escrit:
>  type="cite">
>   <pre wrap="">Molt d'acord amb l'Elena i el Lu&iacute;s.
>
> Petons, Gemma
>

>   </pre>
>     <pre wrap="">jo tamb&eacute; crec que ens hi hauriem d'adherir
> urgentment!
> salut!
>
> 2009/6/7 <a class="moz-txt-link-rfc2396E"

href="mailto:luisgonzalez en moviments.net">&lt;luisgonzalez en moviments.net&gt;<
/a>

>     </pre>
>       <pre wrap="">Creo que hemos de a&ntilde;adirnos a ese llamamiento
>
> salud
> luis(BCN)
>
> Iolanda Fresnillo <a class="moz-txt-link-rfc2396E"

href="mailto:iolanda.fresnillo en odg.cat">&lt;iolanda.fresnillo en odg.cat&gt;</a