[Qui-deu-a-qui] Reserva espai públic

Griselda gpinero en ono.com
Vie Jul 17 12:51:19 CEST 2009

Hola estimada gent:
Ja he fet la reserva d'espai públic: Plaça de l'Acadèmia al costat del
Convent de Sant Agustí, pel 17 d'octubre a partir de les 20 hores. No he
pogut donar necessitats tècniques però he demanat una tarima i un punt
d'electricitat.
La responsables es la Julia Torrado, una excelente persona segons
Patricia. I realment mot amable per telèfono. Em va donar el seu mail
per a consultar o especificar més la demanda, per exemple quants vatis
de potència. Què tindrem com grup musical? Jo he posat que demanaven
l'espai per a un petit concert com colofó de la setmana internacional
contra el deute. He afegit (me'l vaig demanar) un petit escrit explicant
qui som (amb una petita llista de les organitzacions més sonades), què
és la setmana i d'on sorgeix.
Bé, ara a esperar resposta.
Petons i bones vacances, Griselda