[Qui-deu-a-qui] Auditoria Equador-Madrid / EPAs / Lleis....

Griselda gpinero en ono.com
Sab Ene 31 00:22:46 CET 2009

Hola!, si que em comprometo. Ja vaig estar llegint els documents. Però
abans he d'acabar de revisar el que m'ha passat Raul: una part de las 60
preguntas!!! Així que penso que el dilluns em puc ficar de ple.
La reunió de materials en principi és el dimarts 5  a l' IAC i puc hi anar.
Bon cap de setmana i petonets, Griselda