[Qui-deu-a-qui] Reunió Que la crisi la paguen altres

Griselda gpinero en ono.com
Sab Ene 24 12:12:02 CET 2009

No sé perquè a vegades em retornen els correus. A veure si els arriba.
Aques és en reposta del correu de la Iolanda

Hola estimada gent:
Jo vaig hi anar i ja hauria degut fet un informe!! Ho sento però estic
atabalada amb temes de casa i demés. Com haveu vist tampoc vaig posar el
meu granet de sorra en les històries del FAD. De totes maneres ja teniu
l'acte. Jo em comprometo a participar en el tema deute i crisis.
La veritat és que els temes "prioritaris " que van sortir en l'assemblea
són tants que no sé quina efectivitat finalment tendrà. Dependrà de la
quantitat de gent que "labure".
Petonets, Griselda