[Qui-deu-a-qui] ATENCIÓ! reunió dimarts 13

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Vie Ene 9 17:53:40 CET 2009

Hola a tothom:)....

Elena guapins...pots afegir un darrer punt (a part dels temes que comenta
la Rica)?; xerrades pendents.

Ens han demanat si podem donar dues xerrades durant els mesos de febre i
març a uns instituts. Ho xerrem el dimarts?.

Petons i gràcies,

Gemma:)