[Qui-deu-a-qui] ATENCIÓ! reunió dimarts 13

Rica Garcia rica en descweb.org
Vie Ene 9 15:35:03 CET 2009

gràcies , no vaig puguer contestar fins ara.. molt bé  i pot ser incloure
uns ponts més :
- deute ilegitim/ecuador
- finançes
- cicle formació/reflexió crédits (breu- informatiu) .

Una abraçada i jo demà no podré arribar abans d les 17:00 .. ens veiem !!,
petons,rica
(per cert. beroooo comunica amb mi !!!!)

Observatori Desc Barcelona
Telf: +34 933026882
www.descweb.org
----- Original Message -----
From: "Elena Romagosa" <elenaromagosa en gmail.com>
To: "qui-deu-a-qui" <qui-deu-a-qui en moviments.net>; "qui-deu-a-qui"
<qui-deu-a-qui en vondamm.moviments.net>
Sent: Friday, January 09, 2009 3:25 PM
Subject: [Qui-deu-a-qui] ATENCIÓ! reunió dimarts 13

bona tarda bona gent,
per decisió d'unes quantes, però suficients, DIMARTS VINENT DIA 13 DE
GENER tindrem la primera reunió de l'any ;). Com sempre a les 19:30h
al SCI i anem omplint l'ordre del dia:

1. Setmana del Deute:  com marxa el blog (mireu mail Platera i
envieu-li documents!)
2. Comissi    ó lleis
3. Crisi: quan és la propera assamblea?

bé, en tot cas ens veiem demà oi? jo estaré a les 16:45h davant la
farmàcia Rda Sant Antoni-pl Univ (cantó mar)

petonets grossos!
--
Elena Romagosa