[Qui-deu-a-qui] Xerrades IES EMPERADOR CARLES.

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Vie Feb 27 00:18:02 CET 2009

genteta! la Platera s'encarrega de la de consum i medi ambient.....algú pot
fer la de deute extern???
penseu que és 4t d'ESO!!! no és pot aprofundir massa.....jo tinc un power
point la mar de macu que facilita molt les coses, no cal que tingueu
experiència.....de veritat, només cal mirar-s'ho una mica i començar amb por
escència per perdre-la al cap de 5 minutets....;)
em diueu quelcom??

El 25 / febrer / 2009 14:04, Elena Romagosa <elenaromagosa en gmail.com> ha
escrit:

--
Elena Romagosa