[Qui-deu-a-qui] sala acta Equador 12/03 reservada

Monica Vargas monica.vargas en odg.cat
Lun Feb 23 12:46:43 CET 2009

Merci bonica!
Companys, ja teni anunci per això? ho dic per que enviaré el butlletí de
l'ODG demá el matí i m'agradaria aprofitar per fer l'anunci a l'apartat
de l'agenda... Si algú el té un primer esborrany en català puc passar-lo
al castellà.
petons,

En/na audrey.esnault en odg.cat ha escrit:
> Hola genteta,
>
> ja está reservada la sala de la FCONGD per a l'acta d'Equador, el dia
> 12/03/09 de les 18h30 a les 21h, al nom de Setem.
> és millor que rés!
> Caldrà nomès anar a recullir les un dia abans o el mateix dia i tornarles
> el dia següent..
> si cal projector etc., m'ho dieu.
>
> Rès més,
>
> un petonet,
>
> Audrey
>

> Hola a tothom;

Observatori del Deute en la Globalització (ODG)
http://www.odg.cat