[Qui-deu-a-qui] pregunta sobre adhesiones

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Mar Feb 17 11:17:50 CET 2009

Hola,

Aquest mail, "oficialment" el porten una persona de Granada i una de
Madrid. Jo tinc però el password així que si us sembla les adhesions les
anirem centralitzant des de la comissió de lleis. Aquest migdia parlo amb
els qui ho han portat fins ara i ens coordinem.

Els docs. de recollida de adhesions encara no són els definitius. La gent
de Madrid està afegint uns canvis. Malgrat això veig que hi ha nodes que
ja van una fase més avançada. No passa res, no crec que el darrer doc.
sigui molt diferent. No aturem als nodes que tenen ganes de fer feineta
FAD/CESCE...no?.

Petonets, Gemma