[Qui-deu-a-qui] SOS - 6, 7 i 8 febrer Jornades UE - Podeu acollir gent?

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Jue Feb 5 10:37:37 CET 2009

Hola a tothom...com anem?:)

Com ja sabeu aquest cap de setmana; 6, 7 i 8 de febrer tindran lloc a BCN
unes jornades sobre la UE. Vaig enviar un mail al respecte fa ja uns dies
per la llista. Ahir al vespre ens van trucar companys d'EeA (Ecologistas
en Acción Madrid, Logroño i Vigo) i de QDQ-Madrid dient que vindran a BCN
unes 13 persones. Ens "demanen" si les podem acollir 2 nits. Ells porten
màrfegas i sacs només cal que els hi deixem algun llit, sofà o un "tros"
de terra. Així ho van especificar.

Algú, si us plau, pot DONAR UN COP DE MÀ?....Necessitem saber alguna cosa
aquest migdia a ser possible. Què no sigui dit que els catalans no som
hospitalaris:)...A quants podeu ACOLLIR?...

Moltes gràcies i ja direu,

Per no molestar a tothom de la llista em podeu enviar a mi un mail (o fer
un truc) directament.

Petonets, Gemma:)

PD: Espero que amb alguns ens veiem a les jornades...