[Qui-deu-a-qui] A ver si llega: reunió de materials

Griselda gpinero en ono.com
Mie Feb 4 15:24:30 CET 2009

Hola a totes i tots!!
Ahir, dimarts 3, vaig anar a la reunió de la comissió de materials, a la
IAC. Com s'havia quedat es farà un dossier de formació amb documents (
de dos fulls) d'aprofundiment sobre els punts, o ámbits (al nostre cas),
exigits al manifest.
A nosaltres ens toca:
.Control democràtic de las IFIs. Per una economia solidària sense
especulació ni usura.
.Dissolució de l'OMC, FMI, BM i del G20, donat que són organismes
antidemocràtics i que són responsables de la crisi.
.Denunciar i aturar l'acció destructiva i d'espoli de les transnacionals
cap als pobles.
.Abolició del deute extern i de l'intercanvi desigual.

Tot això en dues pàgines!!

Bueno, jo ja estic treballant (de fet em vaig enrrotllar llegint
l'entrevista amb Walden Bello que t'aclareix tot!!) i espero que demà o
divendres tenir algo així com un esborrany per enviar-lo a la llista.
Per altra banda no es demana  pel 12 ja que hi ha temes que es van
adjudicar ahir i que encara s'ha de comunicar a les organitzacions que
els han de fer!!
Si algú vol l'acta de la reunió quan surti la versió definitiva (hi
havia alguns errors) us l'envio.

Una bona abraçada de Griselda