[Qui-deu-a-qui] Ojo Hora 19.20h Protesta davant el partit de bàsquet. Barça-Maccabi Tel Aviv, dj 5 de febrer

Shai Naides shaisunshine en hotmail.com
Mar Feb 3 15:57:50 CET 2009

Hola,

estic a la llista de QDQ perque recolze el moviment des de que vareu començar (EL QUE QUESTIONA EL DEUTE EXTERN). No em sembla bé que barrejeu coses i ara impulseu accions anti-israelis... això no té a veure amb el deute. Boicotegeu el vostre pais (Espanyo i/o Catalunya) que son els grans beneficiats del conflicte a l'orient proxim (www.bbvasinarmas.org).
Barrejar política/exercit amb l'esport hem sembla molt trist... son esportistes que no tenen poder de decisió en una maquinaria militar que serveix als interessos del paisos desenvolupats (SÍ, inclosa la 8a potencia mundial ESPANYA)...

tampoc hem sembla étic posicionar-se en conflictes armats, jo estic en contra de la guerra (no en contra d'un dels bandols)... i serà perque estic informat i soc conscient, lo de palestina ha estat una matança pero recolçar cegament al moviment yihadista de hamas és no saber lo que representen... ho repeteixo, estic contra les guerres i contra els exèrcits (però tots, no només el que hem convé depenent de les noticies del mijdia)