[Qui-deu-a-qui] Acta darrera reunió Qui deu a Qui?

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Jue Dic 17 18:36:58 CET 2009

Hola a tothom...

Abans que res, donar-vos les gràcies pels mails, sms i trucades, de
veritat. Em trobo força millor. Suposo i espero que poc a poc tot s'anirà
posant al seu lloc i podré tornar a fer vida "normal".

Comentar-vos una coseta sobre el punt 1:

La Berta de Madrid m'ha enviat el mail que us passo a continuació. També
he parlat avui amb ella per telf. Han tingut la iniciativa (des de nodo
Retiro-rcade) de tirar endavant unes consultes (als diferents "nodes") via
telf. i mail sobre el proper encuentro estatal de QDQ. Per tal de no
duplicar-nos i esperar a veure com respira la gent ens comentaven que
igual estaria bé esperar uns dies abans D'ENVIAR LA NOSTRA PROPOSTA. Ho
dic pel que es va comentar el dimarts a la reunió QDQ. US SEMBLA?...Igual,
en funció del que els hi vagi dient la gent, podem enviar la
"candidatura":) de BCN just després de festes.

Un petonet i espero que ens veiem ben aviat.

Gemma