[Qui-deu-a-qui] Acta darrera reunió Qui deu a Qui?

Justícia i Pau - Eulàlia Reguant projectes en justiciaipau.org
Jue Dic 17 16:32:09 CET 2009

Jo m'apunto al sopar. Ho he parlat amb el Jordi Calvo i diu que estaria
encantat de venir...

Només fer una observació al punt 2:

El 23 de setembre és el darrer dia per comunicar els canvis i el
títol definitiu a la comissió de programa del FSCat.

Home... el 23 de setembre potser serà molt tard, no? :) És fins el 23 de
desembre!

Ari, has pogut parlar amb Fundació L'Alternativa? Avui m'han enviat un
mail dient que ningú havia parlat amb ells...

Petonets :)

Eulàlia Reguant i Cura
Justícia i Pau
projectes en justiciaipau.org <mailto:projectes en justiciaipau.org>
T: 933176177
F: 934125384
www.justiciaipau.org

En/na Iolanda Fresnillo ha escrit: