[Qui-deu-a-qui] Avui reunió de qui deu a qui

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Mie Dic 16 23:48:00 CET 2009

hola tothom,

ho sento molt no haver assistit a la reunió d'ahir i no haver avisat
abans. EStic a Madrid i no vaig poder tenir accés a interent per avisar a
temps.

Com va anar?
Encara que no hi vaig poder estar, cla els papers verds que vaig posar a
l'última reunió siguen vigents...bueno ja contareu el que s'ha decidit!
jo torno el 3 de gener a Barcelona, per ajudar pel tema Llei Fad i per la
preparació de la activitat al FSC, o altres coses si cal.

un petonet ben fort i si no parlem abans...bones festes!!!!!!!

Audrey