[Qui-deu-a-qui] AVUI REUNIÓ - Final debat sobre crèdit i informacions confe rXncia Eurodad - 19.30 h conferència Eurodad - 19.30 h Setem

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Vie Abr 24 11:14:24 CEST 2009

Hola tothom,

Primer ho sento no haver assisitir a l'última runió que estava molt
resfriada...i a casa durant 2 díes..
Com va anar la reunió?
Puc venir amb vosaltres Gemma el 5 de maig...
i no sé com va anar lo de Eurodad?..compteu amb mi per tema de
organització abans i en la mesura del possible durant la setmana en
cuestió, que intentaré surtir més d'hora cada día (fent intensiu).

Un petonet ben gran!

Audri