[Qui-deu-a-qui] IMP***Adhesions Setmana Deute

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Mar Sep 23 15:12:10 CEST 2008

Bona tarda,
us demanem que les entitats que us vulgueu adherir a la IIª Setmana d'acció
Global contra el deute i les IFIs em contesteu aquest correu *tant aviat com
sigui possible* (estem maquetant el tríptic i en poques hores haurem de
tenir-lo llest). En tot cas, les adhesions actualitzades estaran a la web
(si m'envieu el logo de la vostra entitat ara ja serà feina feta :).

De la mateixa manera demano que la comissió de difusió m'envïi les adhesions
que ha confirmat via telefònica.

moltes gràcies,
ens veiem aquesta tarda.
Ànims que ja tenim el programa tancat i és ben replet de bones ponències!!!

--
Elena Romagosa