[Qui-deu-a-qui] Urgent - llistat lemes 2007

luisgonzalez en moviments.net luisgonzalez en moviments.net
Mie Sep 17 18:40:16 CEST 2008

Recojo el fichero adjunto del mensaje del 10/9/2007 .
En el acta del 18/9 se recoge que se aprobó el lema : ¿quién debe a quién?
salud
luis
__________________________

  LEMES SETMANA GLOBAL

* *

* Des de l’assemblea:*

1. Quien debe a quien

2. La deuda, esclavitud del S.XXI

3. Modelo de endeudamiento, modelo de empobrecimiento de los pueblos

*Del web: *

4. Cancelar la deuda rápido

5. Si no debes nada, no pagues

6. ¿Te debo algo? Pues no te pago

*Altres:*

7. La deshonesta generositat d els prestamistes occidentals

8. Falsa generositat dels prestamistes occidentals

9. L’endeutament per deute extern: ¿poder camuflat?

10. ¿Volem resoldre el deute extern?

11. Deute extern, conseqüències del poder mal gestionat?

12. La deuda mata, matemos la deuda.

13. El nostres deutes socials i ecològics, el seu empobriment

14. Model d’endeutament...Model d’empobriment

15. Model d'endeutament... Empobriment modèlic

16.  Ens devem al deute!

17. Deute = pobresa + migracions + canvi climàtic + exclusió...