[Qui-deu-a-qui] acta 9setembre2008 Setmana Deute

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Mie Sep 17 09:30:49 CEST 2008

Hola Iolanda...:)

Ahir vam tenir reunió per acabar de tancar programa entre altres cosetes.
Ho hem de tenir llest pel aquest diumenge nit-dilluns matí per poder fer
materials i difusió en condicions. Hi ha taules que ja tenen forces
ponents confirmats, altres s'han d'acabar de lligar. Ahir vam estar
parlant de la taula 3; mov. socials. El nom de la Solange va sortir a la
conversa, era un dels contactes que teníem. Es volia prioritzar algú de
mov. socials africans i dona. Fas molt bé en dir-nos que estarà a l'Estat
espanyol ja que un dels limitats que tenim són els viatges (també vindrà
el Víctor de la RDC:)). El tema traduccions l'estem acabant de valorar. Si
no es poden fer consecutives, en farem (com a màx.) dues de
simultànies....

Genteta taula 3...Oido cocina, no?!!!!:)

Un petonas a tothom i ànim que aquesta setmana hem d'acabar molta feina
però tot va tenien molt bona pinta:)

Gemma