[Qui-deu-a-qui] Setmana del Deute - reunió dimarts 9 a les 19:30h

Xavier Longan xavi.longan en sinexcusas2015.org
Vie Sep 5 18:53:14 CEST 2008

Hola a tothom,

Em dic Xavi Longan i soc el coordinador de la Campanya del Mil·lenni a
Catalunya. L'any passat vaig seguir amb molt d'interès els preparatius i
celebració de la Setmana d'Acció contra el Deute i enguany vaig tenir un
primer contacte amb la Iolanda però malauradament no vaig poder assistir a
la primera assemblea.

Aprofito doncs per confirmar la meva assistència a l’assemblea del dimarts
vinent de cara a explorar possibles formes de participació i treball
conjunt.

Una salutació cordial,

Xavi

--
Xavier Longan
Coordinador de Programes i Responsable de

Telèfon: +34 93 3428772
Mòbil: +34 638054687
e-mail: xavi.longan en sinexcusas2015.org

La Campanya del Mil·lenni de Nacions Unides
recolza els esforços dels ciutadans perquè
exigeixin als seus governs el compliment dels
Objectius del Mil·lenni (www.millenniumcampaign.org)