[Qui-deu-a-qui] Article - Butlletí Món-3

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Vie Oct 24 18:55:16 CEST 2008

genteta....veig que ningú s'anima......
Gemmeta jo podria fer-ho també diumenge, només em caldria un resumet de la
taula 1 de dijous....vaig estar a fora a la taula de materials i controlant
que no ens envaïssin la sala (alguns no sabeu però dijous en teoria hi
havien 130 cantaires d'un cor que tenien reservada la sala a les
20h......jejeje.....vam fer una cadena humana de forçuts i no els vam deixar
passar :Dsense cap tipus de violència eh.....,
 total que si algú em fa un resumet de dijous jo diumenge puic fer
l'article......
entenc que quan dius d'una plana et referiexes a una cara d'un foli oi?

apa, petonets i bon cap de setmana!
Fresni, diumenge vindré sola o acompanyada, et fai un truc quan estigui per
allà......cal treure entrada? m'han dit que és ultra petita la sala.....
muaks!

leneta

2008/10/23 <gemma.tarafa en odg.cat>

> Hola noiets i noietes....:)
>
> Des de Món-3 ens demanen pel seu butlletí un article d'una plana (aprox.)
> sobre la Setmana del Deute; com ha anat?, conclusions (de continguts
> sobretot)?...etc.
>
> Qui S'ANIMA?...Ho necessiten pel proper dilluns dia 27 oct. Jo m'hi puc
> posar el diumenge però si surt algú més, millor. Em fa un favor:)
>
> Ja em direu alguna coseta,
>
> Gemma:)

Elena Romagosa
Cada cantor es un soldado menos, por eso hay que cuidarse del que no canta
porque algo esconde.
Facundo Cabral