=?iso-8859-1?Q?=DAltimes_noticies_mitjans_Re:_[Qui-deu-a-qui]_NP:_Ja_ha_c?= omençat la 2a Setmana d’Acció Global =?iso-8859-1?Q?comen=E7at_la_2a_Setmana_d=92Acci=F3_Global_?=

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Mar Oct 14 18:15:26 CEST 2008

Hola a tothom....:)

En la línia del mail que acaba d'enviar la Iolanda, afegir que aquest matí
han trucat de BTV i d'EL Punt. No ho he pogut enviar abans per tal
d'afegir-ho al resumillo de l'estat de la qüestió.

BTV diu que si tenen prou gent tractaran de venir o dijous o divendres:).

El Punt ens faran una entrevista aquest vespre a les 21h. Jo vindré a la
reunió però hauré de marxar aviat per arribar a l'entrevista. No ho poden
fer més tard.

Equipillo premsa, recordeu que demà al matí s'ha de trucar als mitjans. A
les mateixes trucades que ja teníem assignades la setmana passada. Ho dic
per si noens veiem aquest vespre. Va bé?...

Petonets, Gemma:)