[Qui-deu-a-qui] Pelˇlícula "El fin de la pobreza"

formacio formacio en sci-cat.org
Lun Oct 13 10:48:10 CEST 2008

Hola

Sóc nou al SCI, així que no sé com és el precediment per organitzar
aquesta mena d'iniciatives. A partir de la segona quincena de novembre,
a les vaqueris obrirem un cicle de xerrades amb cinema al voltant del
tema de l'immigració, pero` des d'una perspectiva global on les causes
de la pobresa generada pel nord sigui l'eix principal. Aquesta peli
sembla interessant  i pot servir-nos per generar el debat? M'afegeixo a
la reunió del dimarts per discutir-ho. A quina hora és?
Saluts,

--
Ramón Nuila
Responsable de l'A`rea de Formació