[Qui-deu-a-qui] Article opinió sobre deute i setmana per la directa

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Vie Oct 10 19:41:27 CEST 2008

Josepet guapu, crec que el Manu hi va perquè hi té classe, en tot cas crec
que cal més ajuda en repartir els cartells/tríptics pel llistat que va
enviar el Sergi ahir, perquè no te'l mires i t'apuntes on puguis anar? i ens
ho dius?
gràcies guapet!;)

Elena Romagosa