[Qui-deu-a-qui] Adreça de SETEM per recollir material

Victor Maeso vmaeso en setem.org
Vie Oct 10 10:50:55 CEST 2008

Hola a tothom!

Us passo l'adreça de SETEM:

SETEM-Catalunya
C/Bisbe Laguarda, 4 (des de l'SCI tireu direcció mercat St.Antoni i just
passada la Plaça Padró agafeu el primer carrer a la dreta)

L'horari és de 10 a 20h.

Animeu-vos que aquí encara queda molt fato!

Una abraçada

Víctor

Víctor Maeso i Aztarain Àrea Campanyes i Participació Setem Catalunya
vmaeso en setem.org Tel: +34 93 441 53 35 (ext.109) Mòb: +34 630 097 281 Fax:
+34 93 443 20 69 Bisbe Laguarda, 4 - 08001 Barcelona MOU-TE I CANVIAREM EL
MÓN www.setem.cat