[Qui-deu-a-qui] MATERIALS SETMANA DEL DEUTE!!!

Griselda gpinero en menta.net
Jue Oct 9 09:59:05 CEST 2008

  Hola : Bé José em va enviar un article però és sobre les guerres del
Congo. Jo el vaig demanar algo sobre les mineres, que és el tema. I em
va enviar uns comentaris, a veure si avui puc muntar alguna cosa. I te'l
envio, Eli. Per altra banda Victor, que va estar atabalat amb el visat,
m'ha promès que el faria per demà. I és tot per la meva parte.
Ara estic en el lio de les traduccions!!!
Petonets, Griselda