[Qui-deu-a-qui] tasques II setmana

platera en edpac.org platera en edpac.org
Mie Oct 8 16:53:49 CEST 2008

Hola,

Us faig arribar el document de tasques de nou, hem afegit algunes que van
sortir a la reunió d'ahir. Si us plau, apunteu-vos a les tasques que voleu
assumir i m'ho envieu al meu c/e (platera en edpac.org). Intenteu afegir el
vostre nom al nom del doc quan el guardeu i així no em faré embolics.

Pos eso, si us sembla crec que és prudent deixar de marge fins el proper
dimarts per si ens cal posar gent on no hi hagi ningú,

Un petó,

Platera
Educació per a l'Acció Crítica
http://edpac.cat