[Qui-deu-a-qui] 2 xerrades a instituts

audrey.esnault en odg.cat audrey.esnault en odg.cat
Lun Nov 24 22:54:35 CET 2008

Hola genteta,

com ha anat a cordoba???
tinc ganes d'ascoltar el qu'haveu de dir sobre les reunions/decisions i
sobre la resta tambe!

Jo igual podria fer la primera xerrada a un institut de barcelona..
el dia 13 no puc pero en principi podria fer-la el 10...primer hauria de
confirmar amb alternativa (encara no se exactament quan acabo..em sembla
justament que es el 9/12)..
ja us dic una cosa..

un peto,

Audrey