[Qui-deu-a-qui] BCN-Córdoba-BCN

Elisabet Pèriz elisabetperiz en gmail.com
Mar Nov 11 19:57:26 CET 2008

Us reenvio el missatge sense els adjunts perquè el sistema me’l retorna… us tocarà buscar-ho, però almenys així n’anem parlant igualment, no?

Petons!

Eli

  _____

De: Elisabet Pèriz [mailto:elisabetperiz en gmail.com]
Enviado el: martes, 11 de noviembre de 2008 19:53
Para: 'Iolanda Fresnillo'; 'qui-deu-a-qui en llistes.moviments.net'
Asunto: BCN-Córdoba-BCN

Hola a tothom,

Doncs jo, des del meu llitet, us dic que em va molt bé que l’endarrerim... perquè no volia perdre’m la sessió FAD/CESCE!

Igualment, com era una cosa que havia pensat que comentéssim avui a la reunió, potser podríem anar parlant de qui i com baixem cap a Córdoba, no?

M’he estat mirant bitllets de tren i la cosa no està precisamente barateta... en el tren borreguero de nit (aquell que triga unes 10 hores) el més econòmic que he trobat està en 131€... (jareeeeee!!!)

L’altra opció de que parlàvem era la de baixar en cotxe…

El problema és que són unes 9h de viatge i segurament diumenge tocaria sortir aviadillo per no conduir massa estona de nit (igual que divendres, clar)…

(Us adjunto la ruta i opcion de tren perquè els hi feu una ullada).

No ho sé, podem anar-ho comentant, no?

Sigui com sigui, hauríem d’anar organitzant-nos ja, no us sembla?

Petons!

Eli (ara mateix, en la modalitat virus/alien intestinal latente…)