[Qui-deu-a-qui] Xerrada

Griselda gpinero en ono.com
Mar Nov 11 19:02:59 CET 2008

Ahir vaig enviar aquest correu però sembla que no ha arribat.

Estimades i estimats: Aquí servidora es va proposar per a donar una
xerrada en resposta a la invitació d' Agermanament sense fronteres.
Algu/una d'aquesta fabulosa penya m'acompanyaria? Volen una xerrada
sobre el deute d'Àfrica. Tenim material...
Demà el podem xerrar i concretar en la reunió.
La xerrada és el dijous 13, a les 20 hores, en Agermanament sense
fronteres, carrer de La LLuna 22, molt a prop del SCI.
Sabeu que el dijous haurà lluna plena i que en lluna plena, al carrer de
La lluna, fan activitas, como aquesta?
Anímense que todo está controlado.
Petons, Griselda