[Qui-deu-a-qui] Dimarts 11 a QDQ - LLeis FAD i CESCE

Rica Garcia rica en descweb.org
Lun Nov 10 16:30:09 CET 2008

no sé si pot servir... però mira al cinebaix de Sant Feliu

----- Original Message -----
From: <audrey.esnault en odg.cat>
To: <qui-deu-a-qui en moviments.net>
Sent: Monday, November 10, 2008 4:17 PM
Subject: Re: [Qui-deu-a-qui] Dimarts 11 a QDQ - LLeis FAD i CESCE

Hola tothom,

Nomes per dir-vos que no podre venir dema a la reunio...

Tambe aprofito el missatge per demanar-vos una cosa...
alguna coneix sales de cinema xula i cla que fan preus per a entitats...i
a barcelona? ( per a 120-150 persones)
je conec a mes delc cines oficials..la sala de l'auditari del Macba i la
sala del institut frances...
alguna idea mes???

mil gracies per endavant

un peto,