[Qui-deu-a-qui] sobre el Congo
luisgonzalez en moviments.net
luisgonzalez en moviments.net
Sab Nov 1 18:43:14 CET 2008
De acuerdo con la idea.
Hay otras iniciativas también
http://www.es.amnesty.org/actua/acciones/republica-democratica-del-congo-ninos-y-ninas-entre-fuegos-cruzados/firma/1/
salud
luis
Griselda wrote:
> Hola Rica: ´
> Perdóname por no haberte contestado ayer. Pero estuve muy liada y
> luego bastante cansada. No son los kilos, son los años!!!. Tu idea me
> parece muy bien . Creo que con lo que enumeras la carta ya está casi
> hecha, solo organizarla y redactarla. Lo puedo hacer yo hoy mismo,
> pero QDQ nos tendría que dar el visto bueno.
> Aleshores, a tots i totes de QDQ: què us sembla? Fem la carta i
> l'envien al representant espanyol a les Nacions Unides? S'hauria de
> fer ràpidament. Per tant, penso que Rica hi és d'acord, esperem que la
> gent digui alguna cosa, a favor o en contra però avui mateix o aquest
> cap de setmana.
> Ara hi ha molta informació als diaris i també hi ha una web sobre el
> Congo, molt informativa. Però, la tragedia hi és i per tant penso que
> tenim arguments per a demanar "que es mullin". Montse d'EDPAC em va
> enviar un escrit d' UMOYA que us reenvio. Bueno, digueu alguna cosa.
> Petonets, Griselda
> P.S. Vaig enviar un mail a la Pilar Massana amb tot això, i Cecilia té
> contacte amb algú de Amnistia International (era de HIJOS, de
> Argentina) i intentaria posar-se en contacte avui.
>
>
> Rica Garcia escribió:
>
>> Griselda .. tots/es QdQ .. , questions respecte a la carta que
>> podriam enviar al govern respecte situació del Congo:
>>
>> 1. Entenc que del que es tractaría seria de fer la carta com QdQ ..
>> sé que anem liats però crec que hauriam de fer aquesta acció .... o
>> bé demanarli a algú com Amnistía Internacional ... en tot cas, a ser
>> possible ,, digueu alguna cosa..
>>
>> 2. Si ho fem.....
>
>
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“Nuestras clases dominantes han procurado siempre que los trabajadores no tengan historia, no tengan doctrina, no tengan héroes ni mártires. Cada lucha debe empezar de nuevo, separada de las luchas anteriores: la experiencia colectiva se pierde, las lecciones se olvidan.
La historia aparece así como propiedad privada, cuyos dueños son los dueños de todas las otras cosas”
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