[Qui-deu-a-qui] reunió de demà

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Lun Mar 17 21:36:29 CET 2008

bones!!!

sobre la reunió de demà....

- ETN: Bero i els altres, jo li vaig confirmar al Jesús que aniria a la
propera reunió del dia 26 però em vaig oblidar posar-vos en còpia. (Eli,
arribaré tard....com sempre!:-) a les 19:30h com a molt d'hora....)demà
comentem les propostes de l'acta del Jesús, ok?
- Gemma,pel que sé comentaràs algo de la reunió de Brusel·les sobre EPAs
africa, si pot ser espereu-se a parlar-ne fins que arribi, tinc propostaa de
Setem
- materials educatius: dia rera dia he vist que els temes es complicaven i
la gent marxava de semana santa....n he enviat res perquè seria el tercer
cop i em veia a la segünet reunió que em deieu...."torna-ho a enviar"....:-)
no, de bon rotllo, tenim una mica de feina feta, però en `parlem passat
setmana santa, ok?;-)

apa, demà com sempre intentarè marxar abans de la feina......però no pormeto
res:-)
petonets!

--
Elena Romagosa