[Qui-deu-a-qui] Breu article...QUI S'ANIMA?

gemma.tarafa en odg.cat gemma.tarafa en odg.cat
Jue Mar 13 22:17:05 CET 2008

Genteta:)

Ens fan una petició d'article.

Estaria molt bé que algú dels qui heu estat actius en aquest tema durant
el darrer mes us animeu. Sinó surt ningú ho faré jo però segur que demà
m'arriben un parell de correus dient; "ho faig jo, ho faig jo"....:)

Ànims,

Petons, Gemma:)