[Qui-deu-a-qui] Acta reunió QdQ 4/3... n'hi ha qui diu que més val tard que mai!!! ;)

Elisabet Pèriz elisabetperiz en gmail.com
Lun Mar 10 22:35:12 CET 2008

Parlant de reunions...

L'altre dia se'ns en va anar una mica l'olla i no vam fer acta de la reunió
de dimarts.
Aquí va. Els deures els marco en groc!!!

1) VALORACIÓ ACTE POLÍTICS
Les assistents a l'acte comenten una mica com va anar per aquells que no van
poder ser-hi.
La conclusió és que, com era d'esperar no es va treure massa cosa en clar.
Punt positiu. haver parlat amb el Minoves després de l'acte per poder
celebrar una reunió/acte, etc. sobre el tema de l'ajuda reemborsable
catalana.
- Hi ha reunió programada per la setmana del 10 de març, a la FCONGD, per
comentar-ho amb la resta de persones/entitats que participaren a
l'organització (Fedes de Desenvol, DDHH, Pau...).

2) CARTA RESPOSTA ACCD
Es debat una llarga estona sobre quin cal que sigui el to de la carta, de
quina postura haurem d'adoptar en el cas de reunir-nos amb el Minoves, etc.
El debat s'allarga i finalment es determina que hi ha 2 debats: la carta i
l'estratègia a seguir d'ara endavant.
S'estableixen uns passos a seguir:
- Resoldre el tema de la carta: es fa un remix entre les aportacions de la
Rica, de l'Alex i dels presents... l'Alex s'encarregarà d'introduir les
modificacions i de reformular la carta.
- Enviar la carta a la FCONGD i proposar reunió per parlar del tema
(estratègia conjunta, difusió...)
- Estratègia d'ara endavant per afrontar el tema de l'ajuda reemborsable de
l'ACCD: es comenta que cal que ens plantegem quina és l'energia/esforç que
des de QdQ volem dedicar-li a aquest tema; cal que aclarim quina serà la
nostra estratègia (si anem a per totes o ho fem més soft...). Donat que es
vol veure com respira la FCONGD sobre el tema (haurem d'esperar resposta
sobre la carta i potser reunió per veure si fem quelcom plegats o no), es
proposa deixar passar uns dies i que a la propera reunió de QDQ (18 de
març???) vinguem amb propostes sobre l'estratègia a adoptar i així mantenir
el debat de com ho encarem.

3) CIMERA PETROLERES
Reunió preparatòria: 29 de març
La Bero proposava d'assistir-hi (a Madrid) però en general sembla que no va
massa bé.No obstant, a la de juliol si que hi serem presents com a QDQ.
Igualment, tot i no poder assistir a la reunió preparatòria, se seguirà el
tema des d'aquí i enviarem propostes per la reunió (idees i activitats per
les dues jornades...).
Comissió: Bero, Elena i Platera (de moment).

4) MATERIALS PEDAGÒGICS I SESSIONS PREVISTES
L'Elena s'encarrega de la xerrada prevista per l'IES Rei Carles (rei?
emperador? compte??? el que sigui...) prevista per... aix! sorry! ho estic
fent l'acta de memòria i no recordo el dia... però crec que era aquesta
setmana, oi??
La Platera de l'altre xerrada que també està prevista d'aquí poc... tampoc
recordo el dia/lloc... sorryyyyyyy!!!
Se segueix treballant en el tema dels materials.
Hi ha una proposta de joc de rol que cal acabar de preparar. La resta de
material per les xerrades/profes/ppt... s'ha d'anar fent.
Es llança un SOS perquè si ho anem fent entre tots, poquet a poquet, serà
molta menys feina...
(Ostres, perdoneu però aquell dia havia de marxar ràpid i en aquest darrer
punt... ejem!... ja estava recollint i se'm van escapar algunes cosetes...
si em deixo res important, ho feu saber, okis???)

Vale people!
És tot!!! A topeeeeeeeeeeeeeeee!!!
Ara només cal determinar quan fem la propera reunió QDQ perquè, com bé
apuntava la Iolanda, hi ha setmana santa pel mig!!!

Començo jo mateixa: per mi, cap problem per la setmana vinent, dia 18...
seré per aquí! Però si ho voleu deixar per la setmana següent... tampoc tinc
problema!

Apa! Petons!!!

Eli

El 10/03/08, Iolanda Fresnillo - ODG <iolanda.fresnillo en odg.cat> ha escrit: