[Qui-deu-a-qui] [Fwd: Reunió QdQ TGN i BCN]

Iolanda Fresnillo - ODG iolanda.fresnillo en odg.cat
Lun Mar 10 17:29:27 CET 2008

Hola

La Rebeca de QdQ Tarragona em va enviar l'altre dia un mail (quasi me
n'oblido) per intentar quedar un dia dues horetes per posar-nos al dia
mútuament de la campanya i veure plans de futur.
Diu que el dia que els va bé és els dimecres, i proposa el 26 de març o
el 2 d'abril. Jo en principi puc qualsevol dels dos dies, si algú més
s'anima estaria molt bé poder-nos reunir amb ells uns quants, sense
haver de treure temps d'una reunió de QdQ Barcelona ...

Qui s'anima?
Per cert, sap greu no haver pogut anar a la darrera reunió ... quan és
la propera? (com que hi ha setmana santa pel mig ...)

Petonets

Iolanda Fresnillo i Sallan
www.odg.cat
iolanda.fresnilloaodg.cat