[Qui-deu-a-qui] reunió demà

Rica Garcia rica en descweb.org
Mar Jun 17 16:33:21 CEST 2008

aquesta tarda no se arribaré a l´hora, una mica més tard o no podré.. el meu marit te un examen i depen quan acabi..

del tema ACCD :
- reunio Laura pelai UGT - 27 juny 10:30 .. jo vaig i estaria bé anar amb algú més.
.reunio PP del 17:30 30 juny puc anar

petons i espero que fins la tarda!, rica

Rica Garcia
Observatori Desc Barcelona
Telf: +34 933026882
www.descweb.org
  ----- Original Message -----
  From: Elena Romagosa
  To: qui-deu-a-qui en moviments.net
  Sent: Monday, June 16, 2008 3:13 PM
  Subject: [Qui-deu-a-qui] reunió demà

  hola genteta,

  una cosa, demà tenim reunió de QdQ, i ara mateix no tinc molt clar l'ordre del dia (se m'acut ESAP, Setmana Deute i marxa reunions tema ajut remborsable ACCD), la gent de Setem, diga-li Nina i Jordi Pons, es volen incorporar amb el tema ESAP (ja que venen a Madrid alguns) i intentar treballar en un dels tallers que portem a terme, i em van dir si podien venir demà dimarts a la reunió. Us demano per tant si no hi ha inconvenient de que sigui el primer tema a tractar ja que ells vindran a les 19:30h, sí?

  petrogràcies!!!!

  --
  Elena Romagosa
  Dooley jën ndox - La força del peix és l'aigua