[Qui-deu-a-qui] Accio ESAP de dissabte 14

Iolanda Fresnillo - ODG iolanda.fresnillo en odg.cat
Mar Jun 17 16:12:58 CEST 2008

Hola

Per les que us pregunteu com va anar l'acció pel desenvolupament i
contra el petroli, de difusió de l'ESAP, de dissabte passat, aquí teniu
unes quantes imatges:

http://es.youtube.com/watch?v=Tgzuio01g6Q
http://barcelona.indymedia.org/newswire/display_any/345006
http://www.flickr.com/photos/frostis/sets/72157605647925949/show/

Fins aquesta tarda (per cert, jo arribaré tard, tinc una conferència
skype de la campanya internacional de deute a les 17.30 i com sóc a
terrassa no crec que em doni temps d'arribar a les 19.30 a Barcelona ...
espero que no sigui mooolt tard)

Petonets

iolanda

Iolanda Fresnillo i Sallan
Observatori del Deute en la Globalització
www.odg.cat
iolanda.fresnilloaodg.cat
+93 785 13 18
Skype Id: ifresnillo