[Qui-deu-a-qui] Article Tribuna l'Independent de Gràcia

Iolanda Fresnillo - ODG iolanda.fresnillo en odg.cat
Jue Jul 17 11:12:37 CEST 2008

Hola

El dimarts em vaig oblidar de comentar que una amiga (la Meri, companya
del futbol de l'Eli i meva ..) ens ha ofert escriure un article d'opinió
per l'Independent de Gràcia, entre 1800 i 2000 caràcters sense espai.

Podem aprofitar per anunciar la setmana del deute ... la publicació és
setmanal. M'ha dit la Meri que de fet si volem podem fer un article ara
i un altre quan s'acosti la setmana a l'octubre (o setembre)

Com ho veieu? alguna proposta/idea/voluntari/ària?

Petonets

Iolanda (encara intentant sol·lucionar els problemes de la llista ... si
responeu envieu-me còpia directament al meu correu
iolanda.fresnilloaodg.cat  ja que no rebo els que s'envien a la llista)

Iolanda Fresnillo i Sallan
www.odg.cat
iolanda.fresnilloaodg.cat
+93 785 13 18