[Qui-deu-a-qui] ESAP català-sopar QdQ

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Mar Jul 1 22:28:46 CEST 2008

genteta!
espero hagi vingut prou gent avui....jo ja vaig dir que tampoc podia
venir...
demà us enviaré les diferents infos que estan enviant per la llista de
l'ESAP, ahir hi avui només podia mirar el correu rapid rapid...ara només
tres cosetes:

- de madrid varis catalans vam dir de fer *reunió ESAP nucli català* per
valorar i veure quins anims tenim per seguir amb què.....quin dia porposem?
dimarts que ve la gent de RETS tenim un acte, i el 15 tenim Setmana del
deute.....proposem un dimecres o dijous (encara que sigui un altre lloc,
podira ser JiP si voleu). digueu un dia (de la setmana que ve potser...)i
convoquem no?
- avui he fet una entrevista que s'emetra a radio 5 de 00h a 1h , ara no
tinc aquí el nom del programa Gemma, te'l passo demà pel recull de premsa.
- tenim el *soparet *eh!!!!! és aquest dijous allà les 21 o 21:30h serà a
Gràcia (no sé ben bé el lloc però demà tindré telfs i adreces) quantes i
quants serem????? confirmeu-me i reservo! (s'accepten suggeriments de les
gracienques!)

apa em sap greu el silenci però el retorn ha estat a saco!!!
ens veiem dijous!
petropetonets!!!
(Iolanda jo amb l'angles m'hi estaria 4 hores per ytraduir.....i tampoc les
tinc :)

eleneta - alias la bromista .....ji...ji...ji...ji......