[Qui-deu-a-qui] Fwd: Calendari provisional - assemblea de moviments socials

Elena Romagosa elenaromagosa en gmail.com
Lun Ene 28 13:54:49 CET 2008

atenció! fins demà reben propostes. La setmana del deute ja hi és (ara li
envio el nom correcte de "Setmana d'Acció Global contra el Deute i les
IFI's", però els que pertenyeu a altres campanyes/entitats i trobeu a faltar
alguna convocatòria envieu-li al Joel.
petonets!

e.

---------- Forwarded message ----------
From: Joel San <joel.sans en gmail.com>
Date: 28/01/2008 13:49
Subject: Calendari provisional - assemblea de moviments socials
To: laia de gracia <laiadegracia en hotmail.com>
Cc: Iolanda Fresnillo <iolanda.fresnillo en odg.cat>, Sindicat CATAC <
sindicat en catac.org>, diostole en diostole.jazztel.es, "esther.vivas en pangea.org"
<esther.vivas en pangea.org>, Antoni Ferret <aferret en moviments.net>,
beapima en gmail.com, carlos.carlitros en gmail.com, aveli_fakir en hotmail.com,
Francesc Tubau <ftubau en teleline.es>, barbarahaye en hotmail.com,
konsfer1 en telefonica.net, ecuellar1 en yahoo.es, rica en descweb.org,
elenaromagosa en gmail.com, ramag en ya.com, lanrod en hotmail.com,
carmenmurias en telefonica.net, chale_mx en yahoo.com, ceraicat en yahoo.es,
enric en moviments.net

Hola,

Envio una recopilació provisional del calendari de l'Assemblea de Moviments
Socials.

He completat buscant per internet vàries de les convocatòries. Si teniu més
detalls, si falta alguna cosa, si hi ha alguna incorrecció ... feu-ho
arribar. He inclós dins tota l'agenda les 3 convocatòries internacionals que
vam destacar.

Esperaré fins demà per recollir modificacions i per a que ho poguem enviar
ja definitivament.

Hi ha un últim apartat, al final de tot de l'arxiu, que no tenen detalls o
no són campanyes, jo en principi no les posaria.

Ja direu.

Salut! Joel